HKLIVING make-over

Hé daar, HKLIVING lover! Wij hebben een nieuwtje. Dit merk heeft namelijk een metamorfose ondergaan.

Onder onze members is HKLIVING erg geliefd. Dat begrijpen wij wel. Het merk is creatief en ‘fun’. De gedurfde collecties geven karakter aan het interieur. Dit blijft zo, maar wat is er nieuw?

In de kern maakt HKLIVING interieur collecties die geïnspireerd zijn door en een ode brengen aan ‘the good old days’, maar dan met een moderne touch. Nu vonden ze het bij HKLIVING de hoogste tijd om de identiteit van het merk aan te laten sluiten bij de visie en collecties. En dat betekent…. Een nieuw logo! Een logo dat eer doet aan de visie van het bedrijf. 

Emiel Hetsen, de Creative Director van HKLIVING legt uit; ‘ons nieuwe logo is niet alleen een verandering in grafisch design. Het is een reflectie van onze toewijding aan het combineren van de design ethos van het verleden met de moderne technologie van nu. Dus, terwijl het geschreven logo een retro uitstraling heeft, geeft het merklogo meer moderne verwachtingen. Een combinatie waar wij ons heel comfortabel bij voelen.’

De nieuwe basiskleuren van het logo zijn donkerbruin, oranje, zand khaki en off-white. Deze kleuren zie je ook terug op de vernieuwde website. Wij geven je alvast een voorproefje: 

Het oude, vertrouwde logo:

Het nieuwe logo na de make-over:

Wil je meer sfeer proeven van de nieuwe identiteit? Klik hier om een kijkje te nemen op de vernieuwde website van HKLIVING!

Via deze link vind je de gehele HKLIVING collectie op onze website, die je als member van Best For Interiors kunt inkopen tegen een leuke korting!

Nog geen member? Meer informatie over het Best For Interiors Membership, aanmelden of het vrijblijvend opvragen van informatie kan hier. Misschien zien wij jou dan wel terug bij één van onze exclusieve showroom bezoeken aan HKLIVING (exclusief voor onze members)!